3/30/2011

Napközis tea

Tudtátok, hogy a világ legnépszerűbb forró itala a tea?! 
 
Többször is elolvastam (hátha csak nem értem jól), hogy vannak akik (kínaiak, kirgizek, türkök) sós-vajas vagy sós-tejes teát isznak, esetleg tejporral habosítják (Hongkongban), Tajvanon a fekete teát sűrített tejjel, mézzel és tápiókagyökérrel rázzák össze?! Nálam már a sima tejes tea kimeríti az egzotikum fogalmát :-) 
Mindez onnan jutott eszembe, hogy a  titkárnőnk lusta sajnos annyit dolgozik egész nap, hogy nem marad ideje kávét/teát rendelni, hogy Anna vett egy doboz teát kettőnknek:

Nagy lelkesedéssel kezdtük inni, és meg kellett állapítanunk, hogy ez a tea annyira nem is ízlik egyikünknek sem. Nekem csak a napközis tea A TEA: mert az finom, túlédes (ha véletlenül kiömlött, akár napokig ragadta a linóleum az osztályban), egyszerre geil és ízetlen, színtelen lötty. Sokáig kísérleteztem a napközis tea receptjével, de mivel nem tudtam soha olyan finomat készíteni, ezért rászoktam a kávéra.



Kép innen és innen.

4 megjegyzés:

  1. Nekem a napközis tea = kórházi tea és túúúl édes. Csak natúr fekete, zöld, fehér és gyümölcsteát vagy fekete tejeset iszok. Tudom, Te nem szereted, de legalább nem vagyunk egyformák, unalmas lenne :) Ezt még nem kóstoltam, de a narancsot és fahéjat is nagyon szeretem, nehezen tudom elképzelni, hogy nem finom ;)

    VálaszTörlés
  2. A fehér tea (Pickwick-es) számomra ihatatlan! Szereztem neked 2 teafiltert, hogy bevizsgálhasd :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Én Teekanne-s fehér teát ittam, a Pickwickesből nekem ált. az összes, ha nem is ihatatlan, de nem jó.

    VálaszTörlés
  4. Nem hittem volna, de ez tényleg nem jó :( Úgy látszik még a Twinings is tud tévedni ;)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!