9/19/2011

Baba-mama párna

Finnországban élő barátnőmnek varrtam ezt a szopipárnát. Kint nagyon drága ez (mint minden más), viszont kevés időráfordítással olcsón el lehet készíteni egy ilyen párnát. Ilyen kor örülök annak, hogy tudok egy kicsit varrni :-) 
A két huzat, a 2 zipzár még 1000 Ft-ba sem került.
A szabásminta megrajzolása kb 1 óra, az anyagok kiszabása is kb ennyi, megvarrni kicsivel több idő volt, de csak azért, mert bontanom kellett :-P
A  belső huzat recycling, még a télen vettem az IKEA-ban egy ágyneműhuzatot, de kibontva-felhúzva nem tetszett. Jobb sorát várta a varrós dobozomban. Most vettem elő :-)
A külső huzatot az I Love textil-ben vettem, 1,5 méter elég volt erre párnára.
A szabásmintát és a leírást MissScottynál találtam.
A töltő anyag is recycling, Boriéknak van egy babzsákjuk, ami polisztirol golyókkal van megtöltve, de már szét van szakadva, nem nagyon lehet használni, Bori abból tölti meg ezt a párnát.
A képen nem tudom látszanak-e a méretarányok, de szerintem elég nagy lett (bár nem tudom mekkora az optimális mérete egy szoptatós párnának :-P). Maga a huzat elég furán néz üresen, de azért megmutatom  a képeket:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!