9/27/2011

Bobónak

Véletlenül találtam rá Bobóra a világhálón, aztán szépen ott ragatam náluk. Szeretem Virág sítusát, ahogyan beszél a kisfiáról: minden szavából érezni nagyon szereti Bobót, de mégsem úgy ír, hogy az a kívülállónak csak egy csöpögős-szirupos-negédes gyereksztori, hanem szórakoztató, elgondolkoztató posztokban írja meg a kis életüket. Én személy szerint buzdítom Virágot, írjon könyvet magukról, mert tutira best seller lenne :-) 
Mostanság Virág arról ír leginkább, hogy Bobó, az állatimádó, az Állatkert és a cukrászda rendszeres látogatója, aki megcsillantja költői vénáját egy-egy versikében: bölcsődés lett. Igazi bölcsődés nagyfiú, akinek szüksége van bölcsis szatyorra, amiben viheti a váltóruháját, ágyneműjét, pelusát... és persze a kincseit is. Megleptem hát Bobót ezzel delfines szatyorral és neszeszerrel:

Táska szabásminta saját.
A delfin mintát a neten találtam.
Neszeszer Tilda szabásminta (kicsinyítve).

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy :o)! Olyan szépek lettek!!!
    Tetszik a delfines minta, főleg ezen a kék anyagon!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Bobó nagyon szereti a delfineket, a kék meg olyan fiús szín, adta magát.

    VálaszTörlés
  3. Olyan jól esik, amiket írsz, köszönjük szépen!! És tényleg meghatódtam, amikor mondtad, hogy készítenél ilyet Bobónak <3 A szatyrot tegnap bevetettük, a neszeszert pedig itthon használja, mert folyton belerejt valamit és hozza "ajándékként" :)))) Szóval örülünk neked mindenféle miatt ;)

    VálaszTörlés
  4. Névtelen1/04/2012

    ÉN IS NAGYON SZERETNÉK EGY ILYEN DELFINES TÁSKÁT,HOL LEHET KAPNI?-MÁR NAGYON RÉGOTA VÁGYOK EGY PONT ILYENRE!ha esetleg valaki tudja az email cimem:trobi63@freemail.hu köszönöm:elizabeth

    VálaszTörlés
  5. Kedves Elizabeth, írok levelet!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!