9/18/2011

Szeretet-lánc

Svédországban a lakások nagyon otthonosak, bár egyszerűen vannak berendezve, de a sok családi kép, mécses, apró dísz (amik itthon giccsnek hatnak, de ott nagyon hangulatos-pl vitorláshajó az ablakban)  , takarók, párnák...nagyon szerethetővé teszik a hideg és esős napokat is. Talán ezért is szeretem annyira a Tilda könyveket, stílust, mert felidézi bennem a svéd egyszerűséget, otthonosságot. Egy karácsonyi Tilda könyv tele van szívekkel, függő díszekkel. Azokat gondoltam tovább, a Tilda szív szabásmintákat nem anyagból, hanem filcből szabtam ki, gyöngyökkel, hímzéssel és horgolással díszítettem és hogy személyesebb ajándék legyen, nevet hímeztem rá. Legutoljára ez készült:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Szép lett :o)!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép...máris beindult a fantáziám, hogy kinek és milyen formában tudok hasonlót ajándékozni karácsonyra. Bizony...Én már most agyalok a karácsonyi ajándékokon! Igyekszem az idén csak sk. készült ajándékot adni...meglátjuk mi lesz belőle! :))

    VálaszTörlés
  3. Fróni köszönöm, hogy benéztél hozzám :-) Ezek nagyon egyszerűen elkészíthető és kedves ajándékok, az anyagok ára sem sok, de 1 szívet elkészíteni, kb 3 óra, mert én nem csak összevarrtam géppel, hanem a varrást elfedtem láncöltéssel, a szélét pelenka öltéssel varrtam ki, és a pelenkaöltésbe pedig horgoltam egy sort, hogy a széle is szép legyen. A gyöngyök összefűzése, eldolgozás kb 1 óra volt. Olyan jó lenne, ha te is feltennéd a blogodra amiket készítesz, mert sokszor az ajándék kitalálása több időt vesz igénybe, mint amíg elkészítem.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!