10/12/2011

Almák

Régebben egy Praktika újságban láttam egy koszorút igazi zöldalmából sötétkék szalaggal díszítve, ami ugyan nagyon tetszett, de nem készítettem el. Régóta motoszkált a fejemben az az almakoszorú, de féltem, hogy nem tudom rendesen összekötni az almákat és használat közben legurul egyik másik, vagy csak elkezd megromlani az alma...Mivel nagyon szeretem a Tilda ötleteket, a szív és mézeskalácsemberke girlandokat és koszorúkat...ezen ötletet továbbfűzve almákból készítettem őszi ajtódíszt:
 
Az almák mérete 8*10 cm, vatelinnel vannak kitömve, a csumája és a levele Catania fonalból készült. Nekem ez a méret nagynak tűnik, ha valamaivel kisebbek lennének az almák csinosabb lenne a koszorú.

3 megjegyzés:

  1. ha kisebbek lennének, több kellene belőlük... ez így szép ahogy van!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon SZUPER lett!!!! Tetszik!!!
    Igaza van Hajninak: így szép, ahogy van :o)!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok! Nagyon jól esnek az elismerő szavaitok :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!