11/10/2011

Mécses 2.

A körbehorgolt mécses mellé két másik ötlet is eszembe jutott. 
Lila pöttyös szalagos romantikus hangulatú, igazi csajos darab, kicsi rózsaszínű gyönggyel díszítettem
Svédországban a házi csoportomnak helyet adó lakásban láttam egy olyan mécsest, ahol fehér úszó gyertya volt a befőttes üvegben és az üveg szájára spárga volt kötve. Nagyon hangulatos volt. Nem tudom, itthon lehet-e kapni úszógyertyát... Viszont az emlék hatására a vizet sóra cseréltem, az úszó gyertyát pedig mécsesre. Mivel a mécses piros színű, adta magát a piros kockás szalag.
A szalagok ideális hosszán még gondolkodom:  a hosszabb szebb, de a rövidebb a praktikus.

Ha van már ötletetek, hogy milyen újrahasznosított adventi koszorút készítetek, jelentkezzetek Colette játékára!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!!! Milyen jó ötlet a só!!! És olcsó is! :) Ez sem utolsó szempont! Köszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedvesek ezek a mécsesek. A só külön tetszik, együtt jelentést hordoz: "só és világosság"... Egyébként lehet kapni úszó gyertyát :)

    VálaszTörlés
  3. Fróni, szeretem ha kevés pénzből meg tudok oldani dolgokat. Mert sokszor a kézművesség többe kerül, mintha megvenném készen az ajándékot. Annak meg nem sok értelme van. Amikor üveget festettünk a gyerekekkel, akkor is sót tettünk bele, mert nagyon szépen kihozta a színeket és mindig ott volt a konyhában!
    Palkó, de jó, hogy észrevetted a mögöttes tartalmat is :-) Hol lehet úszó gyertyát kapni?

    VálaszTörlés
  4. nálunk mindenféle boltban és a piacon is árulnak. a baj csak az, hogy túldíszítik őket, én jobban örülnék, ha csak egy kis teamécses-szerű valami úszkálna a vízen. a múltkor láttam tavirózsa formájút. na akkor kaptam egy kisebb sokkot... igaz, ez egy úgynevezett százforintos, azaz egyeurós boltban történt :D

    VálaszTörlés
  5. az Ikeában teljesen sima fehér úszógyertyát már évek óta lehet kapni, most is :)
    http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50138444/

    VálaszTörlés
  6. MrsYarnart: azokba a boltokba csak végszükség esetén megyek. Nehezen viselem a narancssárga műanyagot és a bóvlit. Viszont úgyis szeretnék menni az IKEA-ba pokrócért, akkor majd veszek úszó gyertyákat. Orsolya, köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  7. A kockás szalagos üveg nagyon tetszik!!!
    Olyan hangulatos, főleg a sóval...Köszönöm én is az ötleteket! :o)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!