2/22/2012

Sokoldalú

Blogger díjat kaptam Anditól. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!
 
 A feladat a díjjal kapcsolatban, hogy köszönjük meg, ez alapvető. Valamint, hogy írjunk magunkról 7 dolgot, amit szeretünk! 

 1. Szeretem Istent, a családomat, Nadikát,  a barátaimat... nélkülük nem az lennék, aki most vagyok.
2. Olaszország számomra még mindig szítiszta extázis, életfogytig tartó függőség. Mindet szeretek, ami olasz: kávé, dizájn, divat, étel, ital, épület, történelem, zene, táj, könyv, blog, kép, szó,  recept, mentalitás, szieszta, életérzés (egészen nekem való).
3. Nagyon szeretem a filmeket, a csajos sorozatokat (Gilmore girls, Váratlan utazás...).
4. Kedvenc állatom a jávorszarvas. Sajnos még nem voltam az Alg Parkban, de még nem adtam fel a reményt.
5. Nagyon szeretek utazni. Mindig mennék valahova. Jelenleg egy világkörüli útnak örülnék a legjobban :-)
6. Szeretem a zenét: jártam zeneiskolába és kórusba is, néptáncoltam, és tánciskolába is jártam. Úgy vagyok a zenével, mint a csokoládéval: SP-től- Bach-ig mindent szeretek. Nagy álmom, hogy egyszer megnézem az Aidát a Veronai arénában, és már azt is tudom, hogy farmerben leszek és a lépcsőn ülök majd.
7. Nagyon szeretem a tengert- ülni a partján, hallgatni a sirályok vijjogását, nézni a hajókat, hallgatni a hullámverést...de fürdeni nem szeretek benne.

7 megjegyzés:

  1. Szabadon szárnyaló lelked van... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Régebben mondtam mindig: szabad akarok lenni, nem erős.

      Törlés
  2. Most legalább én is jobban megismerhettelek....:o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem semmi újat nem tudok már elmondani magamról!

      Törlés
    2. szólj, ha elindulsz a világkörüli útra. én is mennék veled :D

      Törlés
    3. OK:-D Majd Szentpétervárral kezünk, jó?

      Törlés
  3. Szentpétervárhoz én is csatlakoznék!!!! Régi-régi nagy álmom. Nemrég volt nálunk Németországból egy nő, és kiderült, hogy szentpétervári tulajdonképpen. Jókat beszélgettem vele, és az a röhej, hogy a 25 éve tanult orosz nyelvkönyvből eszembe jutottak a szentpétervári (na jó, leningrádi)leckék!!!! Már akkor is megfogott ez a téma!
    Amúgy meg élveztem, hogy olvashattam rólad!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!