2/28/2012

Zene kedden

Szerintem jobb mint az eredeti :-)
A facebook-on is követhetőek.

4 megjegyzés:

  1. azért az eredeti, videóval együtt, nem semmi! de ez is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre jobban szeretem a csellót.Érdekes régebben szinte egyik "mamatós" hangszert sem szerettem. Ez már a korral jár :-D

      Törlés
  2. Hááát....Nekem az eredeti sem jön be annyira...bár az tény, hogy a komolyzenét nagyon szeretem. Érdekes. Inkább így mondanám. Érdekes volt meghallgatni ebben a verzióban.
    Szép keddet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden zenét nagyon szeretek, bár a komoly zenének bizonyos szelete (Wagner, Kurtág, kortárs zene...) számomra érthetetlen, élvezhetetlen... Sajnálom, hogy az iskolában nem sikerül a gyerekekkel megszerettetni és megértetni a zenét. Viszont nagy vállveregetés neked, hogy végighallgattad :-)

      Törlés

Minden vélemény számít!