8/15/2012

A mi tortánk

Augusztus 20-a Magyarország születésnapja, és 2007-től minden éveben egy-egy tortával köszöntöttek minket a cukrászok.



 
 


 

A tavalyin (Sárgabarackos köles) kívül mindegyiket kóstoltam, a 2010-es azért okozott meglepetést, mert van Sulyán Cukrászda Gödöllőn is, és a süteményeik ennyire nem intenzív ízűek, mint a Szilvagombóc torta. Jó volt, finom volt, de kedvenc az nem lett belőle :-)
Az ideit viszont már nagyon várom és előre tudom, hatalmas kedvenc lesz. És azon gondolkodtam, hogy az előző 5 évben miért nem volt mákos az év tortája?!
Melyiket kóstoltátok? Melyik volt a kedvencetek?

4 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!
    Soha nem néztem mi az év tortája... Lett volna rá lehetőségem, hogy megkóstoljam a tavalyit, de nem keltette fel az érdeklődésemet. Az idei viszont határozottan, mivel az egyik kedvencem a mák a sütikben, kelt tésztákban. Biztos vagyok benne, hogy megkóstolom az almás máktortát, sőt meg is próbálom lekoppintani...
    Üdvözöllek: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tavalyitól kimondottan óckodtam a köles miatt, azt meg sem kóstoltam! A linken majd meg lesz a hivatalos recept is, fázisfotókkal. Most még a fogyókúra miatt kitartok, megsütni biztosan nem fogom!

      Törlés
  2. Nagyon jó ez az összefoglaló, örültem neki! Köszi!
    Én a tavalyit kóstoltam, nem ízlett :(
    Szerintem azért nem volt eddig mákos, mert az Unió tiltja a máktermesztést a kábítószer miatt - vagy ez is csak kacsa...

    VálaszTörlés
  3. a pándi meggytorta, egyértelműen. habár nem kóstoltam mindet. a kölessel készült engem sem vonzott, pedig amúgy szeretem a kölest. az ideit sem kóstoltam még. a mák nagyon finom körtével, kíváncsi vagyok, milyen almával.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!