9/28/2012

Szeretem

az őszt, minden évben rácsodálkozom a színeire, amik ugyan mindig sárgák-bordók-rozsdabarnák, de nekem megunhatatlanok; a hűvös-ködös reggelekre,  aminél szebbet el sem tudok képzelni; minden évben megörülök a sütőtöknek, a gesztenyének és a szőlőnek a piacon... olyan érzés, mintha most látnám őket először.

Beszélgetünk szobánkban még a csacska
nyár hancúzásáról, s te, csöndes ősz,
oly észrevétlen-lopva, mint a macska,
bejössz. 
(Kosztolányi Dezső)

kép
 kép
 kép

Legyen szép a hétvégétek!

3 megjegyzés:

  1. Sok szépséget összeszedtél ide - én most a horgolt kis levélkéket és az almamécsest választom.
    Neked is jó pihenést kívánok hétvégére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az alma mécses engem is nagyon vonz...

      Törlés
  2. Én is szeretem az őszt...pont a színei miatt :o)))!
    Nagyon szép hétvégét neked is!!! :o)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!