10/08/2012

TTT*

Már 11-szer kerülte meg velünk a Napot :-) Isten éltesse sokáig, legyenek szép és áldott napjai két születésnap között :-)
Gyertyafújás után a testvérekkel :-)

* TTT=Tízen Túliak Társasága, régen szombat délelőttönként volt  adásban, nagyon szerettem nézni, a "T" betű bejött a képernyőbe és közben azt énekelték hosszan nyújtva, hogy "Tééééé...Tééééé....Tééééé", szerettem,  jó műsornak tartottam.
** csokis piskótalap, tejszínes vaníliás krémmel töltve, pici lekvárral a krém alatt, marcipán borítással a tetején
Ez volt az elmúlt időszak legszebb és legjobb történése. Mármint a szülinapozás, torta rendelés, közös öröm... A maradékról (a saját hétköznapjaimról) még (direkt) nem írok, majd később jövök a részletekkel ...

3 megjegyzés:

  1. Isten éltesse az ünnepeltet - így utólag is. Nagyon szép tortát kapott _ és biztos finom is volt :)

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű! Egészen meghatódtam tőle...

    Jó volt Hozzád benézni megint! Bár látom, hogy a vívódások Téged sem kerülnek el, azért Én egy picit mindig feltöltődöm Nálad lelkileg is. Bizony sokat vívódom magamban mostanában sok mindenen (a hülyéken már túl vagyok) :) De minden egyes alkalommal, amikor kézbe veszem a horgolótűt eszembe jutsz...és a jóságod, kedvességed, amivel anno olyan szépen összeszedtél Nekem mindenféle okosságot a horgolással kapcsolatban-nem tudom elégszer megköszönni!
    Ölellek sok szeretettel kedves Zsuzsa!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a torta!!! Biztos nagyon fincsi is volt :o)))
    Örülök, hogy sikerült együtt lennetek!!!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!