11/25/2012

Az Úr az én Pásztorom

Dávid zsoltára. Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm.
Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem.
Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért.
Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.
Asztalt terítesz nékem az én ellenségeim előtt; elárasztod fejem olajjal; csordultig van a poharam.
Bizonyára jóságod és kegyelmed követnek engem életem minden napján, s az Úr házában lakozom hosszú ideig.
A te vessződ és botod, azok vigasztalnak engem.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Én is ezt érzem! Az Úr áldjon téged is gazdagon - lelkedbe adjon békességet és örömet!

    VálaszTörlés
  2. ez az "én" igém is, egyszer régen "kaptam" valakitől. egy táborban voltunk, alig ismertük egymást, és egyszer azt "feladatot" kaptuk, hogy ajándékozzuk meg egymást egy bibliai igével. én ezt választottam, de ami a legérdekesebb, hogy én is éppen ezt kaptam valakitől, szóval nem véletlenül talált meg engem többször is... merítsél te is belőle erőt és békét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem Dávid zsoltárait, az őszinteségük miatt leginkább :-)

      Törlés

Minden vélemény számít!