1/02/2013

Napfelkelte

Soha nem tudtam mit kezdeni a szilveszterrel, a kényszerű jókedvvel, virrasztással, bulizással, ivással... December utolsó napjaiban olvastam - és így idén először felcsillant egy olyan köszöntése az új évnek, ami nekem is nagyon tetszik...- hogyan ünneplik az új évet Koreában. Van aki hegytetőn, van aki tengerparton, de az újév első napján összegyűlnek az emberek, hogy megnézzék az első napfelkeltét. Budapesten ugyan nincsenek nagy hegyek, nincsen tengerpart sem, viszont itt van nekem a Citadella, ahol a Nap tegnap 7:36-kor kelt fel, ami nem túl korai, ezért beprogramoztam magam a  napfelkeltenézésre. Úgy éreztem látom kell az év első napfelkeltéjét, ez méltó kezdete 2013-nak!

12 megjegyzés:

  1. Hű! Ezt nem is tudtam! Jövőre csatlakozom hozzád!

    VálaszTörlés
  2. Ez az ötlet nagyon tetszik!!! :o)))

    VálaszTörlés
  3. Méltó bizony! Boldog Új Évet neked!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy más is pacsirta nem csak én :-) Nektek is boldog új évet!

    VálaszTörlés
  5. Jövőre együtt is lehetnénk, legalább párszázan csak, szűk baráti körben
    rendben?
    én nagyon szivesen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, erre én is gondoltam, de mertem bedobni, örülök, hogy te bátrabb vagy :-) Egyébként az újévi elhatározásaimban benne van, hogy havonta legalább 1x ebédre/vacsorára hívok valaki(ke)t. Amikor gyerek voltam, az utcánkban szokás volt a "szomszédolás", ez egyre jobban hiányzik nekem. Kicsit módosítva, de visszahozom a "szomszédolást" az életembe :-D

      Törlés
    2. Annyira bírom az új dolgaidat! Olyan kreatív vagy, ha még nem mondta volna senki Neked! :D
      Szeretünk! pusziiii

      Törlés
  6. Csodajó lehetett Neked! - mi átaludtuk a napfelkeltét :(
    Legyen sok-sok napsugaras napod ebben az évben! :)

    VálaszTörlés
  7. Tetszik az ötlet! A napkelte is, meg a szomszédolás is!

    VálaszTörlés
  8. Wow, ez aztán a remek évkezdet. :) Szép lehetett. A vendégszeretet pedig nagyon jó, testvérekkel egységben lenni... hmmm. :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!