3/11/2013

Marci, kép nélkül

Ő Marci: aki szeret hízelegni; aki ha szeretné hogy simogassam, bökdös az orrával; aki szereti a társaságot, sőt, a társaság közepe szeret lenni; aki kafa lakótárs :-)

Dokumentálásban még mindig csapnivaló vagyok, mentségemre legyen mondva, még mindig nincs  fényképezőgépem... Az elmúlt időszakban kötöttem aviatrix sapikat; horgoltam babagubót Áronnak; majdnem kész a halacskás babforgó, amit Áronnak horgoltam; varrtam Áron kiságyára zsebes tárolót és textil dobozt a pelenkáknak; varrtam füzért Nadinnak; befejeztem az első SBS-em, ami nagyon nagy lett, a befogója majdnem 90 cm; elkezdtem zoknit kötni tanulni, kedden megtanulom, hogyan kell a saroknál szaporítani és fogyasztani; hosszú idő után elővettem a kongrét és beregi pávamintát hímezek. Az elmúlt hetekben igen termékeny voltam... a költözés csupa pozitív változást hozott, megnyugodtam, évek óta nem aludtam rendesen... és ez csak most tűnik fel, hogy 3 hete minden éjszakát végigalszok; nem hullik a hajam; nem fáj a fejem... Igen, így utólag megvan a diagnózis, elkezdtem belecsúszni a depresszióba... szó szerint az utolsó pillanatban változtattam.

9 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni ezeket a sorokat - csupa lendület, energia ez a bejegyzés! Kívánom, hogy folytatódjon ez a sok pozitív dolog körülötted!

    VálaszTörlés
  2. Azt látom, hogy Marci az ágyon fekszik, de akkor hol alszol te? :o))) Remélem neked is szorít egy kis helyet :o)
    Örülök, hogy jól érzed magad! Ezek szerint valóban jó döntés volt a változtatás... nem is jó, hanem szuper! :o)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jól vagy!

    VálaszTörlés
  4. A macska az egyik legjobb gyógymód a világon. Simogatni, hallgatni ahogy "zörög" (dorombol), jó érzés, ahogy odabújik és ahogy néz... Én nagy macskarajongó vagyok. Mindig volt és most is van!

    VálaszTörlés
  5. Boldog tevékeny hónapokat, éveket Neked!!!! Ahogy látom Áron nagyon szép stafírungot kapott, egy képes posztot neki!

    Marci igen fess! Lehet őt egyáltalán Marcinak hívni? Inkább Márton!

    VálaszTörlés
  6. Isten hozott újra közénk:) úgy örülök, hogy jól érzed ott magad, ahol vagy:) nagy ölelés:)

    VálaszTörlés
  7. Már vártam, hogy bemutasd a kafa lakótársat. :) És ez a sok ufo... csak ámulok! Örülök, hogy jól érzed magad az új helyen. Áldott döntés volt, az Úr csodát művelt veled, amikor kiemelt onnan. Ugye milyen csodálatos? :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a kedves szavaitok, nagyon sokat jelentenek nekem :-)Marci lány, talán Marcella a becsületes neve:-) Nálam csak vendégeskedik, mert hivatalosan a vendégszobába nem jöhet be. Egyébként nagyon cuki, minden reggel jön elém, hogy mielőtt eljövök dolgozni simogassam, és amikor hazaérek jön elém és köszönt. Áronnak készült ajándékokat a szülők lefotózták, még nem sikerült a képeket lementeni pendrive-ra, de ha ez megoldódik, felteszem ide a képeket.

    VálaszTörlés
  9. Elnézést kérek Marcellától, hogy leMártonoztam :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!