9/13/2013

Vasárnapi piknik

Nézegetem a Pinterest-et, és valaki tortákat tűzöget a falára. Rengeteg gyönyörű tortát látok a képernyőn. Átsuhan az agyamon, hát, én olyan béna vagyok tortában... Aztán elém jön ez a kis mondás A party without cake is just a meeting. (Egy buli torta nélkül, csak egy összejövetel.)
 
 
 
 
 
 
Az én tortáim kb így szoktak sikerülni:
 
A tragédia az, hogy hivatalosan cukrász is vagyok. Múltkor a fb-on azon gondolkodtunk, ki tanította a cukrászatot nekünk, volt-e egyáltalán gyakorlat belőle... Be kellene iratkozzak egy tortadíszítő tanfolyamra...
Nálatok minden ünnepen van torta is? Ti veszitek a tortákat vagy sütitek?

10 megjegyzés:

  1. Sütöttem már több vállalhatót, de valamennyi rémségesen egyszerű volt.
    A többit anyum süti. :-)

    Jó téma.

    VálaszTörlés
  2. Szia, nálunk most szeptember végén három szülinap is van, ami egy pár tortát jelent. A fiam csíkos diótortát kért az óvodába, a pici lánykám meg talán csak a dobos tortát eszi meg. Talán - mert egyik sem édes szájú. Így nehéz. De szívesen sütnék, de egyedül egy tortát vagy egy tepsi süteményt megenni... hát, nem is tudom, mi lenne a vége.
    Egy cukrász tanfolyamot nagyon élveznék, vagy legalábbis pár fortélyt szívesen megtanulnék.
    Noémi

    VálaszTörlés
  3. Mivel nem rajongunk a krémes csodákért, ezért gyümölcstortát szoktam sütni - no meg azt elrontani is nehéz :) - bár már sikerült, hogy nem szilárdult meg a zselatin... :(
    Ha mégis "nagy ünnepet" akarunk, akkor marad a cukrászdai beszerzés :)

    VálaszTörlés
  4. Én nem vagyok jó tortában.:(Szerencsére nem szeretjük a nagyon krémeseket,hanem az egyszerűbbeket.

    VálaszTörlés
  5. Én a főzött krémeseket nagyon szeretem...De egy túrótortát is fel kell díszíteni. Marad a díszítős tanfolyam :-D

    VálaszTörlés
  6. A tortasütés az anyósomé, ő nagyon profi benne. Csak szülinapokra készül. Alapvetően nem szeretjük a krémeses dolgokat. Ellenben rengeteg kelt tésztát készítek. Abban viszont jó vagyok. :) Csak így szerényen.

    VálaszTörlés
  7. És a legelső, sült almarózsás tortának talán ez a receptje, én is készülök kipróbálni: http://www.nlcafe.hu/gasztro/20130830/almatorta-recept-gyors/

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is sokat van kelt tészta, az aranygaluska többször kiváltotta a tortát már :-) Kati köszönöm a receptet, nem hangzik túl bonyolultnak, ha kipróbáltad, akkor kérlek mondd el milyen lett!

    VálaszTörlés
  9. süti mindig, torta néha, cicoma ritkán. én se értek hozzá, ezért annyi időm megy rá, mintha egy másik tortát sütnék. kb.

    VálaszTörlés
  10. az almarózsásak de jók! a nagyon cicomásak nekem sem tetszenek. igazán az utolsó kettő tetszik a legjobban. ha torta, akkor csakis az enyém. néha több, néha kevesebb dísszel. attól függ, kinek, milyen alkalomra csinálom.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!