1/02/2014

2013, a költözés éve



A 2012-es év után nem hittem, hogy jöhet még nehezebb időszak, de bátran kijelenthetem, hogy igen, így a 2013. év megkapta az életem legnehezebb éve címet. 
Volt minden ebben a 12 hónapban: 
- 3x költöztem, az ellenségemnek nem kívánom
- boldogság
- csalódás 
- szemléletváltás
- szerelem, majd szakítás, 
- nagyon élvezem a mentált, már tudom mit fogok tanulni, ha ennek vége lesz
- elfordult barátok
- krízis
- erős lettem, és rugalmas
- megértő figyelem
- deprssziós-szorongós időszak
- hirtelen felbukkanás
- majdnem betörtek hozzám 2x
- ex-albérlők
- kézzel mosás
új barátok
- elromlott laptop
- amit tanultam, átültettem a gyakorlatba
- az okostelefonom, folyton a szervizben van
- új albérlők
- lélekjelenkét
- rengeteget kötöttem és horgoltam (és majdnem uannyit bontottam)
- megkereszteltük Áront
- az önismeretnek egy olyan mélységére jutottam, ami számomra egyszerre gyönyörűséges és félelmetes
- bekapcsolódtam a cigánymisszióba
- szükségem van még önismereti csoportra, mert rájöttem, mivel kell még játszanom
- a tavaszi szemeszterben 5.0 volt átlagom 
- körbebetonoztattam a házamat, készült egy 18 nm-es terasz is
- megjavíttatott laptop
- új szerelem, új szakítás (az érzés a régi :-D)
-  megtanultam elengedni embereket, érzéseket, vágyakat

Próbák, lezárások, újrakezdés éve volt a tavalyi. Bármi jött, az minden sok volt: az öröm is nagy dózisban jött, de a próbatétel is. Sokat tanultam mindenből, ezek a tapasztalatok  formálták az életemet, újragondoltam azokat, amiket eddig fontosnak tartottam, átkereteztem kapcsolatokat; Isten szava reményt és erőt adott, olyan sok szava volt hozzám, hogy nem emlékszem még hasonló évre sem. Végigjártam egy hosszú és nehéz utat; a könnyeket, amit kellett elsírtam; a hitet megharcoltam... Sokszor olvastam már, de most nagyon betalált az, amit Pál apostol mond az élete végén: nem azért ujjong, hogy hitre jutott, hanem annak örül, hogy meg tudta tartani a hitet, hogy végig tudta járni a pályát, meg tudta harcolni annak harcát.

Ez az év pedig a remény éve lesz, Isten csordultig töltött reménnyel már december 29-én :)
Károli: Mert én tudom az én gondolatimat, amelyeket én felőletek gondolok, azt mondja az Úr; békességnek és nem háborúságnak gondolata, hogy kivánatos véget adjak néktek.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok az 5.0-ös félévhez! Nem is mondtad! :)
    Igen, a kitartás mindvégig, az a lényeg!
    Nagyon szép igét kaptál! Kapaszkodj bele, ha inog a talaj...! - úgy, mint eddig... :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!